Blogia
Mangavideos-LAE

E nānā Free Spintronics Free Watch E hoʻi i ka'ōlelo english subtitle 123movies me kaʻole hōʻoia Up

↓↓↓↓↓↓↓

Directed by Jesper Buijvoets Spintronics

⇧⇧⇧⇧⇧⇧⇧

 

Hoʻoponoponoʻia e: Jesper Buijvoets; lā lākiia: 2017; Pōkole, Palapala. 2. NVE Corp. (NVEC) Ke kūʻai nei nā mea kūʻai ma kēia manawa: 76.31 Ke hāʻawiʻia nā kuhi kālā o kēia manawa: 5.24 pakeneka. Ke kūkulu nei kēia'ōnaehanaʻenehanaʻuʻuku a kūʻai kālepa i nā polokalamu hoʻohana i ka microponike, kahi nanotechnology e hoʻohana nei i ka electron e liʻiliʻi, e mālama a e hoʻouna i kaʻike.

E kiʻi i ka hōʻike Seminar no Spintronics.

 

https://ameblo.jp/rimenmeru/entry-12462648285.html NVE he mau kikowaena pūnaewele GMR a me MRAM. ʻO Spintronics, aiʻole e loli ana i ke electronic, pili i ka haʻawina o ka hana i hanaʻia e ka mea koho (a me ka hoʻomehana honua hou aku) e loiloi i ka physics o ka moku'āina, a me nā mea hana pono e hoʻohana pono i nā'āpana spin ma mua o a iʻole paha me nā hōʻailona kūʻokoʻa o ke kūʻokoʻa. E nānā i nā kiʻiʻoniʻoni a me nā wiki paʻi kiʻi ma Popcornflix! E nānā i nā kiʻiʻoniʻoni a me nā wiki paʻi kiʻi ma Popcornflix! Nānā i nā kiʻiʻoniʻoni a me nā pāʻani TV i nā Pūnaewele, Popcornflix.

 

0 comentarios